Regn....

.....ja massor, och åska = mörkt....boooooring!!! Tanken är att vi ska till chapel om ett tag, jag känner inte för att sätta foten utanför dörren om man säger så...Andreas han är redan ute han....att han orkar....
Inget riktigt paraply har vi heller....bara ett litet skruttparaply som knappt håller ihop, har tänkt så många gånger när jag varit och handlat att jag ska köpa ett paraply, men eftersom vädret har varit bra just då så har det ju såklart känts lite slösaktigt och trist att köpa ett paraply, det får man minsann äta upp såna här dagar....Skulle gärna ha ett par snygga gummistövlar med...undra om dom har sånt i det här landet, får nog åka och kolla nån dag....

Ja såhär ser det ut utanför vårt fönster idag........




Så här såg det ut ute igår kväll.....



...lite skillnad va?! Jag föredrar gårdagens bild i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0